השקעות נדל”ן בעולם מאמרים ומידע מקצועי למשקיעי נדל”ן בחו”ל

המדינה הכי סודית בגרמניה פתוחה להשקעות

מסתבר שהסוד הכלכלי של המעצמה הכלכלית של אירופה, הוא בכלל מדינה בתוך מדינה. נורד-ריין וסטפאליה, המדינה הגרמנית שכל משקיע ישראלי חייב להכיר.

יניב בן אור

ברור שידעת שגרמניה היא הקטר הכלכלי של אירופה, אבל מה שכנראה לא ידעת זה שבתוך גרמניה יש מדינה אחת, עם שם מסובך, הגדולה פי 1.5 מישראל אבל עם תמ"ג גבוה יותר מאשר לשוודיה.
גרמניה היא רפובליקה הבנויה מפדרציה של 16 מדינות שונות. לכל מדינה יש ממשלה וראש ממשלה משלה הכפופים לממשלה המרכזית בברלין. בין מדינות אלה אפשר למצוא שמות מוכרים כגון: באווריה, סקסוני, ברלין או המבורג. אך מבין כל המדינות המרכיבות את הפדרציה הגרמנית מדינת 'נורד-ריין וסטפאליה' ובאנגלית: North Rhine-Wetphalia (או NRW בקיצור), היא ללא ספק הפנינה.

ליתר דיוק, מדינת NRW היא הבסיס לעוצמתה הפיננסית והתעשייתית של הרפובליקה הגרמנית כולה.

מה הופך את NRW למעצמה הכלכלית של המעצמה הכלכלית?

מדינת NRW – נעים להכיר.

מדינת NRW ממוקמת באזור הצפון מערבי של גרמניה וגובלת במערבה עם בלגיה והולנד. בירתה היא דיסלדורף ובשטחה ממוקמות 21 מהערים הגדולות מתוך 50 הערים הגדולות של גרמניה כגון: קלן, דורטמונד אסן ובון. עובדה זו הופכת את NRW למדינה המאוכלסת ביותר ברפובליקה הגרמנית עם למעלה מ 18 מיליון תושבים.
הודות לגודל אוכלוסייתה ומיקומה הגיאוגרפי הייחודי הכולל שטחים ירוקים נרחבים, גבול מדיני עם בלגיה והולנד במערבה ונהר הריין החוצה אותה מדרום לצפון, התפתחה מדינת NRW למעצמה כלכלית, תרבותית וחברתית בזכות עצמה.

NRW UPREAL

הכירו אפיק השקעה חכם: הלוואה מגובת נדל"ן עם ריבית שנתית ידועה מראש. לפרטים נוספים >>>

NRW – מעצמה כלכלית

מדינת NRW היא המדינה החזקה ביותר מבחינה כלכלית בכל גרמניה ומהכלכלות החזקות בעולם כולו עם למעלה מ 18,000 תאגידים בינלאומיים המחזיקים משרדים במדינה. לצורך השוואה התמ"ג שלה בשנת 2014 עמד על 625 מיליארד דולר, בערך פי חמישה ממדינת המבורג למשל או פי 1.5 מהתמ"ג של בלגיה. התמ"ג שלה גבוה יותר מהתמ"ג של מדינות כגון: טורקיה, שוויץ ואפילו שוודיה. נתון מדהים נוסף הוא שהתמ"ג שלה מהווה 4.5% מהתמ"ג של האיחוד האירופי כולו. וואו.

GDP NRW

נתוני התמ"ג של NRW ב 2014 לעומת שאר מדינות גרמניה

GLOBAL_GDP NRW

נתוני התמ"ג של NRW ב 2014 לעומת מדינות אחרות בעולם

NRW – מעצמה של תחבורה ומסחר

ב NRW ממוקדם נמל מסחר גדול המשרת את כל היבשת ומעסיק למעלה מ 300,000 איש. הודות למיקומה האסטרטגי בין 4 מדינות אחרות באירופה ולנהר הריין החוצה את המדינה עד לאוקיינוס האטלנטי, מתאפשר לשנע מטענים מתוך היבשת ודרך נהר הריין אל כל העולם. מעבר לכך במדינה יש 6 שדות תעופה בינלאומיים, מערך כבישים ומסילות הרכבת הגדול בכל גרמניה עם למעלה מ 13,000 ק"מ סלולים ועוד כ 6,000 ק"מ של מסילות. עובדה זו מאפשרת לשנע כמות גדולה של תושבים ותיירים ממקום למקום בקלות וביעילות.

הכירו אפיק השקעה חכם: הלוואה מגובת נדל"ן עם ריבית שנתית ידועה מראש. לפרטים נוספים >>>

NRW – מעצמה של נדל"ן

18 מיליון התושבים של מדינת NRW, מרוכזים ברובם בתוך הערים הגדולות דוגמת דיסלדורף, אסן, קלן ובון לצד ערים קטנות יותר כמו אוברהאוזן וגלזנקירשן. שוק הנדל"ן המקומי, כמו בכל גרמניה, מבוסס על שוק של שוכרים. בנוסף, הודות לכמות האדירה של מוסדות הלימוד במדינה ומאות אלפי הסטודנטים הלומדים בהם, כולל הצורך לארח את עשרות מיליוני התיירים מדי שנה – נוצר ב NRW שוק גדול של דירות איכות לטווחי שכירות קצרים וארוכים.

דיסלדורף

NRW – מעצמה של החיים הטובים

לצד עושרה וחוסנה הכלכלי, NRW היא גם יעד התיירות מהמובילים בגרמניה עם למעלה מ 21 מיליון תיירים ומבקרים הפוקדים אותה מדי שנה. מעבר לשופינג ולמסעדות התיירים מבקרים ביותר מ 900 המוזיאונים, 130 התאטראות, 5 אתרי השימור של UNESCO ובאתרים ההיסטוריים השונים ברחבי המדינה. מעבר לכך, NRW מציעה למבקרים ולתיירים מגוון עצום של מסלולי טיול ירוקים ומרהיבים, מסלולי אופניים ואתרי סקי.

NRW – גן עדן למשקיעים

הודות לעוצמה וליציבות הכלכלית והתרבותית של המדינה בכלל והערים הגדולות בפרט, ישראלים רבים זיהו את הפוטנציאל להרוויח תשואות גבוהות על הכסף שלהם ונכנסו להשקעות ויוזמות בענף התיירות היבוא והיצוא. גם חברות נדל"ן ישראליות גילו את NRW, דוגמת חברת אפריל השקעות פרטיות, חברת יזמות נדל"נית שהייתה הראשונה לזהות את "בום הנדל"ן" בברוקלין לפני שנים וכעת פועלת באותה המתכונת גם ב NRW. חברת אפריל כבר מקדמת מספר הזדמנויות להשקעה ברחבי המדינה בדגש על נכסים מניבים להשכרה (רכישת נכס, שיפוץ שלו ואז השכרה של היחידות).

NRW – הסוד הכלכלי של גרמניה נחשף.

זה אכן מפתיע לגלות שהרפובליקה הגרמנית, ה"בנק של אירופה" הידועה ביכולות התיעוש והמסחר שלה מורכבת בעצם מפדרציה של 16 מדינות קטנות יותר, הכפופות לממשל המרכזי בברלין. כעת, אחרי שקראת קצת על המדינה הגרמנית העשירה ביותר בפעם הבאה שיזדמן לך לטוס לגרמניה, כדאי לתת קפיצה קטנה ל NRW – המדינה הקטנה הכי גדולה בעולם.

הכירו אפיק השקעה חכם: הלוואה מגובת נדל"ן עם ריבית שנתית ידועה מראש. לפרטים נוספים >>>

מתעניינים בהשקעות נדל"ן מניבות?

הזדמנות להשקיע בקומפלקס מגורים מניב בגרמניה.
לקבלת מידע נוסף נא למלא פרטים



אשמח לקבל מידע בעתיד

אולי יעניין אותך גם:

אהוי קריאייטיב | כל הזכויות שמורות 2016
שינוי גודל גופנים
ניגודיות